fredag 7 januari 2011

Godmorgon fredag!

Fast det känns inte riktigt som fredag då det redan var helgdag igår. Ute är det ännu kolmörkt. När skall det bli ljusare? Jag har iaf inte ännu märkt något. Idag och hela veckoslutet bjuder på härliga dagar. Jag skall nämligen vara barnvakt till de bästa barnvaktsbarnen. Tvillingarna Emma och Kajsa. De fyller 9år i februari och jag har barnvaktat dem sen de var 2 år, så jag är något av en extramamma/storasyrra. Det ska bli så kiva. Vi skall i alla fall gå och bowla. Sen hoppas jag också att vi går och åka pulka.

Det kan också hända att jag pga. alla barnvaktsaktiviteter inte hinner blogga så aktivt. Hoppas att ni har annat kul för er hela veckoslutet så hörs vi istället  sen på måndag!


1 kommentar:

  1. Undrar också när det ska börja bli liiite ljusare åtminstone ... tur att du har kul program på gång i helgen! =) Hoppas ni hittar på en massa skoj så att du får ett riktigt toppenhärligt veckoslut!

    SvaraRadera