måndag 17 januari 2011

Brudklänningar

Det var riktigt trevligt igår på bröllopsmässan. Även om jag nog inte hann kolla så värst mycket inspiration till mig själv. Det blev mera fokus på Madde som skall stå brud redan i sommar. Efter att ha snurrat runt hela mässan så beställde vi klänningsprovtid till Stilissima och for iväg till Tölö för att pröva klänningar till Madde. Efter över tre timmars prövande, måååånga klänningar och mycket velande så hittade vi till slut the klänning. Hon kommer vara vackraste bruden  i sommar!! Så härligt att på riktigt få titta på klänningar och pröva. Det är något jag drömt om den jag var liten.. Även om det nu inte var jag som prövade nu. Men snart snart är det min tur!
Det fanns en hel del att välja på. Att hitta rätt klänning är sannerligen inte så lätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar