lördag 29 januari 2011

Hanna the Hoitsu

om man klickar på bilden kommer man till bildkällan
Fästmannen är pipi. Han har flunssa. Så istället för att vara hurttig och fara på skidtur som jag hade tänkt så är jag hemma och kurerar honom. Har redan besökt apoteket och bunkrat upp med en massa meducin. Och så köpte jag supermjuka näsdukar så hans näsa inte ska bli så röd.

Jag skall också testa nytt recept till middag. Inspirerad av Nanna, skall jag nämligen försöka mig på en ThaiCurry. Jag tror dessutom att det är dunderkur för flunssa på samma gång. Vitlök, ingefära och chili botar väl vilken snuva som helst?!

Hoppas förresten att jag inte smittas. Men hittills är jag i alla fall dunderfrisk. Jag få väl bara lita på mitt immunförsvar. 

Tack Lina förresten för en superkiva kväll igår. Roligt också att träffa nya människor. Sofi och Azra var verkligen jätte trevliga  :) Vi präpplade så mycket intressant och trevligt att plötsligt, hade klockan blivit midnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar