torsdag 24 februari 2011

Alvhem gör det igen

 En helt perfekt inredd lägenhet. Perfekt!! Jag bara suckar och åhar mig här. Så här vill jag ha det. Nu genast! Tack! Bilerna från alvhem mäkleri, förstås!
Mattan! Golvet! Trädet i påsen! Soffan! Orkideen! Eames gungstolarna! Filten!

Super fina praktiska smala skåp till en korridor med lite plats. Så fint med spegeln, tavlorna och stilleben.

Här jobbar man nog bra...

Kakelugnen är helt fantastisk fin!!

Jag tänkte nästan köpa tulpaner i förrgår i butiken, nu ångrar jag mig att jag inte köpte... Soffbordet är förresten Ikeas Stockholm.

Min dröm. Så fin. Jag älskar sprakande brasor!

Superfin och mysig matplats. Trädet i hörnet är också härligt.

Ett snett kök. Lite lite skåp kanske?!

Hur ser inte vår säng ut så här när den är obäddad. Jag förstår inte...

Hallen är också fin. Mulberryväskan och hunterstövlarna skulle också passa hemma i vår hall...

5 kommentarer:

  1. så snyggt, gillade stolarna i köket speciellt mycket! Bilderna väcker ett starkt "vill ha" - begär :-)

    SvaraRadera
  2. Samma här! Hoppas hoppas jag snart blir jätterik så jag också kan inreda så som jag vill...

    SvaraRadera
  3. I rätt miljö är den Maskroslampan från ikea oslagbar. Så galet vacker!
    Sen ska jag inte ens börja om de där Eamesstolarna. Jag dör! :)

    Önskar jag var lika glad som jag såg du var ovan. Jag är så uppsatsstressad att det blir ingen helg för mig. Deadline är nästa söndag och mer än halva arbetat hänger i lösa trådar. Hej koffein!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej! Super snyggt! Var kommer det vägghängda skåpet i hallen ifrån?
    //Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gissar att det är Ikeas Bestå! http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60245919/

      Radera