måndag 7 februari 2011

GODmorgon

Härligt med solen som redan lyser in hos oss. Det verkar bli en fin dag. Typsikt att man skal sitta inne och skriva graduplan och jobba hela dagen då... Min flunnsa är förresten helt borta. Min taktik fungerade. Redan igår var den som bortblåst, så det var tydligen bara falskt larm. Jess, jag är inte en svagis!!

Jag sitter här och fryser och dricker morognmålssmoothie. Jag sätter alltid frusna bär i mina smoothies. Det blir supergott, men också iskallt. Så sen börjar jag frysa. Imorgon kommer de förresten stänga av värmen i hela huset mellan7-16. Inga varmvatten heller... Och de lovar minus 10 grader. Perfekt. Vi får sätta på ugnen och ha luckan öppen och koka vatten hela dagen. Fattar inte varför de måste göra nå värmearbeten mitt i vintern....
Härligt med måndag eller hur?! Visst blir detta en bra vecka?! Så känner jag i alla fall! Tjohoo!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar