tisdag 8 februari 2011

Oscars

Jag har hittat en hård konkurrent till ljuvliga Alvhem när det kommer till underbara lägenheter. Nämligen Oscars Mäkleri. Eller vad säger ni om följande lilla pärla?!

Finaste golvet någonsin. Lyktan och korgen är också såå fina. Och spegeln, fast jag tror att jag skulle vara för kort för att kunna spegla mig :)

Liten liten lägenhet, men så ljus och med så fina detaljer. Jag älskar det vita med några mörka och orientaliska accenter.

Supersnygg soffa, undrar om den är från Ikea?! Kistan är också fantastiskt, kuddarna likaså!

Snyggt kök. Jag gillar vitt med träbänk. Och lantliga glasluckor i skåpen! En gasspis drömmer jag också om. Så att jag kan bli en äkta hemma masterchef!

Tavellist längre ner på väggen. Supersnyggt och bra idé. Lägger det bakom örat! Och hissgardinen är fin...

3 kommentarer:

  1. Bolaget i Malmö har också helt otroligt inspirerande lägenheter.

    SvaraRadera
  2. Jepp, underbara bolaget känner jag också till. Och stadhem, eklunds(esny) och lagerlings brukar också ha fina hem! Det här med att styla lägenheter inför försäljning är helt tydligt populärt hos er i Sverige. Här i Finland har fenomenet inte riktigt slagit igenom än...

    SvaraRadera
  3. Otroligt fin stil! Bara en aaaaning för tomma väggar =)

    SvaraRadera