torsdag 12 maj 2011

Busy dag och bloggkrångel

Blogger vill inte riktigt samarbeta idag tydligen. Lyckades först nu logga in på bloggen. Konstigt! Fast egentligen gör det inte så mycket, har ändå inte tid att blogga. Hela förmiddagen har jag vikarierat i en lågstadieskola. Jag lovar er, det är mycket tyngre än man tror. 25st 8-9 åringar som försöker med alla tricks de kan för att lura en stackars vikarie. Tur att jag har gjort det förut, och dessutom är ganska sträng. Imorgon blir det vikarie-jobb igen. 

Nu skall jag skriva lite och ikväll blir det lite pre-kalas hos min kusin. Hennes man har födis, hennes dotter har födis om fem dagar och hon själv och två veckor. Så alla skall få paket. Jag älskar att ge paket!

Sen skall jag agera chaufför åt mormor och åka efter henne från flygfältet och förhoppningsvis hinner jag hem tills eurovisionen börjar! 

Att sånt idag!

1 kommentar:

  1. Oj vad roligt, det skulle jag också vilja göra nångång!

    SvaraRadera