lördag 7 maj 2011

Pastellkarameller

Klänningstema i pastellkaramellfärger är klädkoden för kvällens party. Även om man kanske skulle kunna tro att min garderob är full av ljusröda fluffdrömmar är det verkligen inte så. Alla mina klänningar går i svart... Så jag har  haft aningen klädpanik. Här litet inspiscollage med fina pastelldrömmar!
pastellkarameller













Ljuvliga fina pastelliga klänningar. Nummer 2 är kanske min favorit. Den klänning jag skall ha på mig ser nästan exakt likadan ut som nr. 3. Kjolen på nr. 4 är också underbar. Vilken är din favorit?

3 kommentarer:

  1. sv: ja verkligen :( hoppas någon ordnar en till fest snart!! :)

    SvaraRadera
  2. Hej du hade frågat mig på min blogg om vi kunde åka tillsammans till festen. Tyvärr är jag på väg tidigare till Smulan. Men om vi är på väg hem ungefär samma tider kan vi ju åka i samma buss sen.

    SvaraRadera
  3. Oukkidoukki! Då ses vi sen där. Och sällskap hem låter lika bra :)

    SvaraRadera