söndag 22 maj 2011

Dagens planer

Så skönt med söndag. Detta är vad jag tänkt göra idag:


  • Städa tillsammans med Fästmannen. Vår lägenhet är inte precis en trevlig plats just nu. Jag tycker nog inte om att städa, men jag vantrivs när det är dammigt och råddigt. 
  • Fara på lång lenkki. Eftersom jag har varit flunssig i en dryg veckan har det inte blivit sprunget alls. Nu känner jag mig dock tillräckligt bra för att fara på en runda. Gärna en lång en för att kompensera pausen och njuta av vädret
  • Läsa lite bok i solen på balkongen. Dock med solskyddsfaktor 50 så jag inte gör om gårdagens misstag!
Visst sku det vara sååå mycket trevligare att städa om utrustningen skulle vara så här fin?!
Vad ska ni göra idag?!

2 kommentarer:

  1. ååå- ser fint ut ;) städning suger- vi gjorde vår på freda ;) men idag fixat balkongen- den blev sååå fin- du måst komma å se den a.s.a.p :)
    det fattas endast dynorna till stolarna- her ännu int riktigt hittat nåå kivoga :P kranttu som man e så :P
    Njut av de sista som finns kvar av denna söndag :D

    SvaraRadera
  2. Typsikt nog vann man inte på lotto på lördag, annars skulle vi nog anställa städerska på direkten!! Denna vecka har jag faktiskt fullt upp varje kväll (!) men kanske jag kan komma där via nån kväll efter jobbe och kolla :) Ni bor ju på vägen!

    SvaraRadera