måndag 24 oktober 2011

Gymmet

Jag älskar gymmet här på hotellet. Så fint och fräscht. Har varit där och sprungit tre av fyra dagar hittills. Det bästa är att på varje springmatta finns en egen tv-screen. Man pluggar bara in hörlurarna och sen kan man välja mellan typ 50 olika kanaler. Igår tittade jag på Twilight filmen när jag sprang och idag blev det Jay Leno show. I gymmet finns också en personal trainer som kan hjälpa en eller ge en tränings-program om man vill. Idag blev jag tillfrågad om jag vill ha en simkurs imorgon. Jag tackade dock nej... Springande får räcka :) Det är förresten mycket tyngre att springa på matta än " på riktigt" tycker jag. Eller så känns det i alla fall. 

Bild från hotellets hemsida. 

1 kommentar:

  1. Jag tycker igen att det går mycket bättre att springa på mattan än ute. Men alla är vi ju olika :)

    SvaraRadera