måndag 3 oktober 2011

Lenkki i regnet

Suck! Jag har en lenkkidejt med Emma om en dryg halvtimme. Ute är det värsta höstrusket och det ösregnar. Jag känner mig måttligt sugen på att fara ut och springa. Är det farligt att springa om det regnar? Ja menar, kan man inte halka eller smälta eller nåt?! Eller har ni någå andra bra idéer hur jag skall lösa detta?

EDIT: Vi for inte på lenkki. Det regnade för mycket. Man sku ha blivi så våt om fötterna att man högst troligt skulle ha blivit förkyld och det har varken Emma eller jag tid med!

7 kommentarer:

  1. Hade liknande planer, men jag tykte man fick avboka bara för att det blir så kallt när man blir våt om fötterna och ansiktet. Man kan ju bli förkyld ;)

    SvaraRadera
  2. Nå jag får se vad hon säger då hon kommer hit... Om hon är ivrig på lenkki kanske det förhoppningsvis smittar av sig?!

    SvaraRadera
  3. Bra taktik det där att beställa via mamma ;)

    SvaraRadera
  4. Hanna, skumppamys på en måndagkväll var nog lika bra! :)

    SvaraRadera
  5. Emma- Så sant. Om inte bättre till och med ;-) Dessutom så präpplade vi nog så mycket att vi brände minst lika mycket som om vi skulle ha farit och springa!!

    SvaraRadera
  6. Att springa i regnet är ju bara skönt! :) Åtminstone vet man att man lever då, brukar ofta skratta åt eländet. Ja och så märker ju ingen svettet. ;)

    SvaraRadera
  7. Melli- Sant. Nästa gång skall vi nog springa oberoende av väder!

    SvaraRadera