torsdag 25 april 2013

Hinner inte blogga, lever lattemammaliv för fullt

Jag som trodde detta skulle bli en händelselös vecka utan så mycket program. Istället blev det så mycket roligt att jag inte hinner blogga. Igår passade jag och Grannen på att vara riktigt äkta lattemammor (eller helt äkta kan jag inte vara, för om jag dricker kaffe får Hubbe ont i magen...). Först gick vi på lång promenad i solskenet varefter vi bänkade oss på café för flera timmar. Jag klarade av att amma offentligt som ett riktigt mammaproffs, och även blöjbyte i skötrummet gick som en dans. Lite dopinbjudnings-shopping på Kampen efter det och hela dagen hade gått. Kvällen ägnade jag sedan åt att pyssla inbjudnigarna, plus att Maken hade en vän på besök. Idag skall jag på lunch till Drumsö och ikväll blir det fortsättnigskurs med föräldrar och barn från Folkhälsankursen vi gick i höstas!
Jag älskar att pyssla! Tio stycken  inbjudningskort var också perfekt antal, inte för mycket, så det skulle blivit tråkigt, och inte för lite så man inte fick göra tillräckligt.
Färgtemat blev ljusblått, silver, vitt, vattenblått och turkost. Jag visar de färdiga korten sedan då jag vet att mottagarna fått dem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar