fredag 15 november 2013

Bästa stunden

Inredningstidning och stor kopp kaffe.
Bästa stunden på dagen är helt klart då babyn somnat för sin förmiddagssömn, jag har fixat mej en stor kopp mjölkkaffe och bara njuter en stund för mig själv. Idag med nyaste Talo&Koti som kom just innan flytten men som jag inte hunnit öppna förrän nu. To do listan får vänta, dammtottarna får vänta, allt får vänta i ca femton minuter. Sen tar jag tag i dagen igen.

EDIT: Jag måste bara tillägga att det inte pecis blev så indylliskt som jag hade hoppats. Just då jag publicerat blogginlägget så började babylarmet tjuta... Och jag måste ut på balkongen och gunga den knorrande Hubben i typ tio minuter innan han somnade om. Och då jag äntligen satte mig ner var mitt kaffe kallt. Att sånt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar