lördag 30 november 2013

Pynt

Jag älskar julpynt. Ända sedan jag flyttade hemifrån har jag samlat på mig en hel del. Ljusgirlanger, grandekorationer, textiler, tomtar, stjärnor och annat mysigt. Varje år utökas samlingen något. Det här är vad jag har lust att pynta med i år.

Julpynt

Mycket stjärnor även i julpyntet tydligen! Färgskala i beige, grått och vitt inspireras jag av i år. Det röda kommer nog att komma det med, men kanske först just nån vecka innan jul... Ett zinkhus har jag drömt om redan ett par år. En kviststjärna och  lite vita kottar skall jag nog pyssla själv efter ett besök i skogen tror jag...

2 kommentarer:

  1. En sån där "JUL"-ljusstake har jag!! Som jag köpte till första julen jag bodde hemifrån :) det är bara så synd att den är så liten (med änglaspelsljus) så jag vågar inte riktigt ha ljus i den alls när den är så ostadig. Men den är fin utan ljus också! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har också JUL-bokstäver men man kan inte sätta ljus i dem :) Fast en sån där med ljus skulle jag nog använda som adventsljusstake tror jag!

      Radera