måndag 4 november 2013

Vardag

Första vardagen i radhuset, maken är tillbaka på jobb efter sin lilla flyttsemester. Internet fungerar ej ännu perfekt, men genom att dela internet från ipaden kommer jag åt att blogga från datorn i alla fall. Att blogga från telefonen gillar jag inte alls! Jag måste säga att det känns riktigt bra här i vårt nya hem. Ännu är det smått kaos i varenda hörn men det stora delarna är på plats. Och det viktigaste, köket är i någorlunda ordning och fungerar fint. Mina kläder är fortfarande i svarta sopsäckar, så det är absolut nästa projekt som skall tas tag i. Alla hyrda flyttlådor är uppackade eftersom de upphämtas idag. Ordentliga bilder på hemmet får ni nog vänta lite på ännu. Jag misstänker att det nog tar en tid innan jag fått det som jag vill ha det. Tavlor på väggarna, allt skräp sorterat och genomgått och annat som är viktigt för helheten. 
Min fina rosa gerbera pryder köksbänken, den fick jag av Maken första dagen i nya radhuset. Jag drack just en god kopp vanlijlatte som paus i upp-packandet. Men nu skall jag nog ta och fortsätta igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar