torsdag 21 maj 2015

På skåpet

Ingen bebis ännu heller. Så istället för bebisblogg kör jag lite inredningsblogg. Så här ser det ut på mitt fydskåp för tillfället. De fina muggarna, som kommer från dagnska Bloomingville, fick jag på min Babyshower. Mina vänner känner nog mej ganska bra. Rosa och stjärnor, mitt i prick.... Och de passar utmärkt där på skåpet tycker jag. Och jag är fortfarande mer än nöjd med Noras målade fjädertavla. Så fin i sin enkelhet. Ljusstakarna har jag fyndat på loppis, då var de mässing men jag spraymålade dem vita.


Annars är allt forfarande lugnt. Eller inte lika lugnt som tidigare dagar denna vecka efter som Hubbe har hemma dag. Jag hade tänkt att vi skulle vara ute på gården men det vill man ju inte i det här vädret... Men inga känningar på någon stundande förlossning har jag i alla fall. Misstänker att denna bebis trivs i magen..... 

1 kommentar:

  1. <3 <3 Passar perfect på ditt skåp! Bra att smyga in lite rosa i vardagen... ;) Hoppas bebisen kommer ut snart! (Jag blir ju själv lite rastlös här!) Lycka till med allt!!

    SvaraRadera