söndag 10 maj 2015

Surprice!

Igår kväll körde jag iväg till Mickis i Marudd för vad jag trodde skulle bli en traditionell vinkvällsmiddag med vårt lilla tremanna vinkvällsgrupp (ja vinkväll utan vin då eftersom 2/3 av oss är preggosar). Men när jag kom fram så var det inte alls bara Mickis och Jasmiina på plats utan ett helt gäng med mina bästa kompisar. De hade fixat överrasknings babyshower och denna gång hade jag verkligen inte anat nånting alls. Jag hade inte ens tänkt att man får fira babyshower också då man är gravid med nummer två. Så roligt! God mat och världens bästa vänner. Jag är nog lyckligt lottad minsann. Och härligt att hinna träffa alla och prata av sig lite innan "Tvåan" kommer. Man vet ju inte hur mycket jag hinner och orkar med väninnor den första tiden sen. "Tvåan" och jag fick också en massa fina presenter. Men den finaste presenten var nog att mina vänner fixat så fint. TACK!
Jag hade inte min kamera med så jag stjäl Marikas instabild. Skål med Ikeas päronskumppa ( bra tips för god alkoholfritt bubbel förresten!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar