lördag 13 februari 2010

Hups!

Inte var det ju alls fredagen den 13 igår. För idag är det ju den 13... Nolo! Jag som var helt säker på att det idag var alla hjärtans dag dvs. den 14.2 men nej, det är först imorgon.

Pust, vilken jobbig dag det har varit idag förresten. Bangkok har blivit ännu hetare. Jag gissar att temperaturen idag har närmat sig förtio grader. Weekend market kokade, både av värme och av människor. Och jag hittade knappt nånting alls, så nu är jag lite deppig. Eric hittade hur många snygga t-skjortor som helst. Blir väl shopping imorgon med, fast då far jag nog ensam. Jag tror det blir bättre så.

Får se om vi hittar på något ikväll, det är nämligen kinesiskt nyår idag. Tigerns år börjar idag. Man skall klä sig i rött och äta i en vecka, så firar kineserna i alla fall...

Krams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar