onsdag 16 mars 2011

Livsfarligt

Kom just hem efter en liten lenkki. En lenkki som kunde ha haftt dödlig utgång. För herrigud så det är halt därute. En tredjedel av min runda var rena rama isbanan. Helt sjukt att försöka springa på det. Men jag försökte så gott det nu gick. Det såg säkert helt galet ut, jag försökte nämligen springa så långt på sidan av gångvägen som möjligt, upp på snökanten ni vet, där det är snö och inte is, men där brukar ju också hundar göra sina behov och alla har inte fattat att det finns såndära hauska-påsar. Nåja, jag har alla ben i behåll och på de redan smultna partierna sprang jag istället destu hårdare så månne det inte var en helt effektiv och bra lenk ändå trots allt.

2 kommentarer:

  1. Lyfter på hatten åt dig att du vågade dig ut alls iaf! =) Här i Majstranden är det också sån isbana så det knappt går att promenera på vissa ställen ... men snaaart är nog alla vägar bara =)

    SvaraRadera
  2. Om du har möjlighet nästa lördag, så häng med på bloggbrunch till Fanny! =) Mer info hittar du här: http://eimk.blogg.se/2011/march/hang-med-pa-brunch.html

    SvaraRadera