tisdag 15 mars 2011

Önskelista

Jag har varit så duktig i vinter och knappt shoppat något alls. Nu börjar det dock klia starkt i shoppingfingrarna och det finns en massa saker jag skulle "behöva". Så här ser min önskelista ut just nu:
önskelista









1. Randig kofta från Kappahl. 2. Varm mysig kofta från Odd Molly 3. Rosa Rayban Wayfarers 4. Juicy mysbyxor 5. Vita smala converse 6. Pistol wannabes från Nilson 7. Finaste Mulberry Alexa 8. Clean Fresh Laundy (köpte jag faktiskt förra veckan då de hade den på erbjudande på Stocka, doftar ljuuuuuvligt!!) 9. Läppglans/stift från Dior

2 kommentarer:

  1. Oj vilka fina grejer du plockat ihop!

    Alltför länge sen jag varit in och kikat hos dig nu märker jag! Du har hittat så mycket fin inspiration, både i klädväg och inredning!

    Ha de bra!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Shoppingsugen. Trist att säga det, men där hjälper ett jobb MASSOR ... (framsteg?)

    Glädjedödare

    SvaraRadera