onsdag 27 april 2011

Önskelista

Materialistiskt?! Kanske, men jag tror att det är bra att drömma om grejer man sku vilja köpa. Om jag vinner på lotto nu på veckoslutet så skulle jag högst antagligen genast införskaffa följande:
Önskelista








  
1. En ny fin cykel. Gärna i gammaldagsmodell. Jag skulle också vilja ha en korg frampå.... 2. Ett läppstiftglans från Dior, dom kostar alldeles för mycket för att jag skall täckas köpa nu. 3. En lite vit fluffig hund, jag träffade återigen på grannens och den är fööör söt. Vem som sku ta hand om hunden är dock ännu lite oklart! 4. En blommig vårig sjal. 5. En systemkamera så att jag kan  ta fina bilder till bloggen och annars. Jag är helt säker på att jag skulle bli värsta mästerfotografen bara jag sku ha en bra kamera.... 6. En smart telefon. Min är typ 10 år gammal och fungerar inte så bra längre. Emellanåt tiltar den helt och stänger av sig... Tänk, den är så gammal att den inte ens har internetfunktion!!! 7. Rayban Wayfarers. Ja jag vet, dom var den stora trenden för typ fem somrar sen. Men jag tycker fortfarande de är snygga och jag skulle gärna äga ett par äkta!

1 kommentar:

  1. Jag är också säker på att jag skulle va en mästerfotograf. Surfar blocket friskt i jakt på en ordentlig kamera. Håller tummarna för att du hittar en med. Sedan kan vi klicka ikapp! :)

    SvaraRadera