söndag 10 april 2011

Söndagsinspis

Härlig söndag. Underbart väder. Helt super skönt veckoslut. Lite fina hem-bilder för att avsluta det hela. Från alvhem, förstås.
 Härlig söt liten hall. Jag vill ha stövlarna också... 
Gillar de slitna vitmålade stolarna och bordet, mycket!


Så fint skrivbord. Här sku jag nog kunna jobba bra... En sån där fotovägg sku jag också ha lust att fixa nånstans hemma hos oss.

Tror ni det sku vara skönt att ligga där och läsa en bra bok... Jag tror... Älskar förresten såndära lampor på tre ben!

Fin matta. Jag brukar inte gilla orientaliska mattor, men den här var fin. Soffan och tavlelisterna ovanför "lajkas" också av mig!


Ljuvligt sovrum. Älskar allt! Speciellt rosa detaljerna, fåtöljen och fårskinnet.


2 kommentarer:

  1. Vart har dy köpt hatthyllan? 😄😄😄😄

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr är inte hallen min utan bilden är en inspisbidl jag hittat via pinterest! Men liknande finns t.ex på jotex tycker jag :)

      Radera