måndag 9 maj 2011

Inredningsdrömmar

Underbart hem. Här bor den danska interiörbutikshavaren och inredningsstylisten Kirsten Visdal. Så ljust och fräsch och personligt. Speciellt den kreativa arbetshörnan är underbar.


 Vitt trägolv. Det är bara det finaste som finns. Jag gillar också Eames stolarna och tallrikshyllan på väggen. 


De vita ljustakarna är ljuvliga. Och kolla in den fina arbetsplatsen. Så välorganiserat, så snyggt. Där skulle jag nog kunna jobba hur duktigt som helst...

 Fårfäll på sängen om man får kallt. Här ser man också matsalsstolarna bättre. Bordet är också mycket fint. Alla de här djurhornen som finns här och var skulle jag dock kunna vara utan.


Så fint badrum. Så frächt. Jag vill också ha ett olivträd i en metallkruka! Så söta kuddar i kökssoffan i bilden till höger. Alla bilder hittade jag här!

4 kommentarer:

  1. ljuvliga inspo bilder, älskar bambikudden :)
    Ibland måste man bara ut i naturen och glömma omvärlden tror jag :) Ha en fin dag!!!!

    SvaraRadera
  2. Kudden är så söt. Tror dock inte att min Fästman någonsin skulle gå med på att en liknande skulle flytta in hos oss ;-)

    SvaraRadera