söndag 10 juni 2012

Edward Cullen

Eftersom jag inte kan spendera min söndagskväll med Fästmannen så har jag spenderat den med Edward Cullen istället. Sämre sällskap kan man absolut ha. Denna nyaste Twilight film var förresten mycket bättre än de tidigare. Eller så har det bara gått så lång tid sen jag läste böckerna att jag inte längre stör mig på alla små fel, vilket jag gjort i de tidigare filmerna. Läs förresten böckerna om ni inte gjort de redan. Jag gillade dem massor. Och läs dem på engelska.
Edward, morötter, rosor och te. Ett helt bra koncept för en söndagkväll. 


4 kommentarer:

  1. Jag håller med om att filmerna blir bättre och bättre, jag älskade böckerna och levde mig så in i dem att det var en besvikelse att se den första. Efter det har dom blivit bättre men kanske det e som du säger att när man fått lite avstånd från böckerna så är man int så kritisk mot filmerna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag älskade också böckerna och jagade dem som en dåre i Thailand när vi bodde där i varenda liten second hand bookshoop på hela Khao San Road. Haha! Fästmannen tyckte jag var tokig...

      Radera
  2. Ååh, jag har den nyaste filmen kvar osedd! Som att ha karkki i skåpet :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bättre än karkki i skåpet! Och framförallt mindre kolhydrater än karkki ;-)

      Radera