söndag 10 juni 2012

Söndagsmorgon

Godmorgon! Jag vaknade supertidigt idag och har redan hunnit med en del fast klockan är bara nio. Skönt. Fästmannen har landat i Indien och där ösregnar det. Jag är lite skadeglad. Så går det om man åker iväg från Fästmö bara två månader innan man skall gifta sig. Annars känns det också bättre idag. Jag är utvilad och på gott humör. Rosorna framför mig på bordet är vackra och jag kan göra vad jag vill. Jag tänkte ta en riktig fixardag. Storstäda, rensa garderober, fara på lenk och laga god middag. Måste bara lösa söndagens sudoku först och dricka upp mitt te. 


Vad skall ni göra denna söndag?! 

2 kommentarer:

  1. Jag funderar också städa faktiskt, plantera blommor jag fick igår och på länk sen till kvällen. :) Trevlig söndag.

    SvaraRadera
  2. Du skriver flitig tydligen ... ...

    SvaraRadera