söndag 10 juni 2012

Mina bröllopsskor

Jag har gått omkring i mina bröllopsskor idag när jag har städat. Jag vill nämligen gå in dem ordentligt så de sen känns sköna hela dagen. Klacken är inte heller alltför hög. Så jag borde nog klara av att gå i skorna hela natten utan att byta till platta skor. Skorna är av märket wildflower och jag beställde dem från Brandos då de hade skor ner till storlek 35. Det är ju viktigt att skorna hålls på mina pygmefötter...
Söta bröllopskor med lämplig klackhöjd. 
Jag gillar detaljerna med silverfodret, spetsen och sen söta rosetten.

6 kommentarer:

  1. Jättefina skor! Ser dessutom bekväma ut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Jo de verkar iaf riktigt bekväma så här när jag gått med dem här hemma!

      Radera
  2. Vilka supersöta skor! Ska också gifta mig och är på jakt efter skor. Försökte leta efter dessa på Brandos men hittar dem inte, vad heter skorna förutom märket (Wildflower)?
    Hälsningar Cecilia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag beställde dem redan i höstas så de kan nog bra vara att de inte finns längre :/ Och tyvärr minns jag inte heller vad skorna heter! Men månne du inte hittar några liknande någonstans ifrån :) Lycka till med bröllopsskoletande!

      Radera