torsdag 10 mars 2011

Finaste lägenheten

 Den här lägenheten är så fin att jag lite dör inombords. Vitt, rosa, lite lantligt, lite romantiskt. Men just passlig mängd. Inte för mycket av nåt. Perfekt skulle jag säga. Just i min smak. Jag flyttar in när som helst :)

Älskar soffbodet som är lite rustikt och maffigt sådär. Ektorp soffa från Ikea och härliga luddar. Orkidéerna och fluffmattan är också underbara.
Finaste kakelugnen. Och tulpanerna!
Jag har inte en enda vit bordduk, måste nog införskaffas. Rosor skulle Fästmannen också gärna få köpa till mig då och då ;-)
Helt perfekt vardagsrum! Nån tavla på väggen kanske jag skulle sätta till, men i övrigt, perfekt!
Lite lantligt och romantiskt sovrum! Så fint! Spegeln på byrån gillar jag också.
Ljus och praktiskt hall. I like! Speciellt de där fackena för post och tidningar. Såna vill jag verkligen ha!!
Fin text på skåpet! Kul också med omatchande sängbord!
Den här lägenheten är så fin att jag lite dör inombords. Vitt, rosa, lite lantligt, lite romantiskt. Men just passlig mängd. Inte för mycket av nåt. Perfekt skulle jag säga. Just i min smak. Jag flyttar in när som helst :)

2 kommentarer:

  1. Okej. Jag dör också. Ska vi tillsammans flytta in dit. Please?? :D Love it! Ses snart!

    - Hellu

    SvaraRadera
  2. Jag flyttar in med dig fast imorgon :) Ses om en stund. Det skall bli GOTT med skumppa!!

    SvaraRadera