onsdag 9 mars 2011

Nya Tag

Nu har jag bestämt mig för att jag inte orkar vara magsjuk längre. Är dock inte helt övertygad av mig själv ännu, men känner mig nog bättre. Åt vanligt morgonmål och drack te för första gången på tre dagar. Hoppas hoppas det går bra! Magsjuka är ju inte kul alltså. Jag har inte varit magsjuk en enda gång som vuxen, tror faktiskt att senast jag var det var på 90-talet.... Som tur har fästmannen varit snäll och släpat hem massor med jaffa och blåbärssoppa som jag lyckats hålla i mig och så har jag plöjt filmer. På tre dagar har jag sett säkert 15 filmer. En del bättre (Tangled, Megamind, Tomorrow when the war began), andra sämre ( How do you know, All about steve)!

Nej nu skall jag försöka ta tag i vardagen igen. Så det blir lite tvätt och plock här hemma (vill byta lakan och så). Och sen skall jag fortsätta läsa på tenten. Frisk luft skull jag också vilja ha.
Solen skiner och jag har bestämt mig för att jag är frisk :)


3 kommentarer:

  1. Tur att du börjar må bättre nu iaf, magsjuka är verkligen något av det värsta man kan ha =/ Tänkte just när jag såg rubriken "men, Hanna brukar väl inte vara sjuk?" Och det brukar du ju inte direkt om det var så länge sedan du senast var magsjuk =) Hoppas du kryar på dig helt och hållet snart!

    Och "All about Steve" gillade inte jag heller =P

    SvaraRadera
  2. Urk jag har heller inte haft magsjuka sedan det glada 90-talet, bra att du överlevde!

    SvaraRadera
  3. Usch, hoppas du snart blir bättre! Under tiden har du ngt att hämta i min blogg! Kram

    SvaraRadera