fredag 4 mars 2011

Spa-förberedelser

Snart skall det bli spa hemma hos oss. Jag och min syster gav som födelsedagspresent en hemma-spa kväll till vår fina kompis Marika. Så nu har jag laddat med ansiktsmasker, scrubs, fransk manikyr set, frukter, jordgubbar och skumppa. Vi skall spa-a oss i  husbolagets fina bastu. Det blir totalinpackning av hela kroppen, scrubs och ansiktsbehandlingar. Vi kommer bli så jäkla snygga! Efteråt blir det mumsig hälsomat (moules marinées, sallad och höna och frukter i mängder). Och så förstås skumppa längs med hela kvällen. Det kommer bli så kiva!!

På vårt soffbord just nu. Ett berg med frukt. Jordgubbar måste man ju också ha på lyxspa!

Jag köpte också tulpaner, kunde inte hålla mig. Dom är så fina!!

Den godaste skumppan! Matchar dessutom tulpanerna .)

Jag kunde inte bestämma vilken ansiktsmask jag skulle ta så jag tog en av varje...

1 kommentar: