torsdag 14 juni 2012

Frukostbloggen

Snart kan jag byta bloggnamn till Lilla Hanna och Frukosten. Det är ju tydligen det enda jag bloggar om nuförtiden... Och det beror inte på att det inte skulle hända något i mitt liv. Tvärtom händer det så mycket att jag varken hinner fota eller skriva. Igår kväll hade jag gäster hela kvällen. Syster och Grannen var här. Vi tittade på 3D ultrabilder på bebin i Grannens mage. Så spännande och den var så söt, såg redan helt ut som en bebi fast den inte är klar att komma ut förrän i september. Syster däremot visade bilder från Sicilien som hon just besökt. Klarblått vatten och vackra vyer. Dessutom var hon brun som en pepparkak. Jag blev faktiskt lite avundsjuk på dem båda.... Idag skall jag också ha gäster. Det blir lätt så här när Fästmannen är borta. Jag har bokat in program så gott som varje dag!
Dagens frukost: yoghurt och kvark med jordgubbar och körsbär samt nötter på toppen. Fem HHHHH av fem möjliga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar