torsdag 4 oktober 2012

Höstönskelista

Det rycker lite i min shoppingnerv. Även om jag i princip inte behöver något nytt just nu så finns det en del grejer jag går och drömmer om. Ja, materialisten i mig skulle nog verkligen behöva följande:
Höstönskelista

Härlig rosa pipo från Lindex. Guldnagellack från Essie. Underbar ljusröd läderväska från Marc Jacobs. Stjärnsjal från Beck Sondergaard. Nya läderstövlar. Snygga silverljusstakar från Day. Några fina kuddar till vår soffa, som denna från day. Ny Triwa-klocka, denna vita är min favorit för tillfället.

2 kommentarer:

  1. Åh vilken söt mössa, den måste jag nog slå till på! Kan väl inte vara allt för dyr? Jesus vad det rycker i min shoppingnerv hela tiden.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nåh 17€ enligt hemsidan, så ganska dyr för att vara en mössa! Men kanske den är något härligt material?! Kanske cashmere... Åh jag måste nog köpa den! MÅSTE!!

      Radera