torsdag 11 oktober 2012

Torsdagstankar

Jag höll på att somna på yogans avslappning idag. Alltså på riktigt. Jag var så trött och så avslappnad att jag märkte hur jag bara dåsade bort till drömmarnas rike. Skönt, men samtidigt lite skrämmande att vara så trött. Tur att det är torsdag och blir veckoslut efter imorgon. Imorgon blir det bastukväll med Maken. Vi får låna grannarnas bastutur då de inte precis vill eller kan gå och basta med en tre veckors bebis... Bra för oss! Jag tänker tvinga Maken till bastuspa. Vi skall göra ansiktsmasker, hårinpackning och helkroppskrubb tänker jag mig. Sen kommer vi vara ursnygga och totalt renade båda två. 
Jag köpte blommor i tisdags. Färska blommor hemma på borden gör mig GLAD!
Imorgon är annars en spännande dag. En dag jag väntat på redan länge. Så spännande att jag till och med tror att det kommer vara lite svårt att somna ikväll. Varför det, kanske ni undrar. Jaaa, kanske jag berättar för er imorgon, kanske inte...

8 kommentarer:

  1. Tippning: det har att göra med ... DIN GRADU ;)

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Jepp jepp! Som jag skrev ovan så såg jag att du pinnat babystuff på Pinterest och sedan med det här inlägget blev jag 99 % säker på att du menade ultraljud :) Fast du hade gått mycket längre i graviditeten än jag trodde, måste vara sjukt svårt att hålla hemligt :)

      Radera
    2. Inte har vi ju hållit det hemligt för vänner och bekanta. Det är bara här på bloggen som jag varit lite tyst, tills nu... Och helt rätt gissat med ultraljud. Det var nr två som vi var på idag. Och halvvägs gången är graviditen redan. Tiden går FORT!

      Radera