torsdag 2 maj 2013

Dagvill

Helg mitt i veckan och blir man ju totalt råddig med dagarna. Torsdag är det visst idag?! Men det känns mer som måndag... Ute blåser det storm. Igår var det dock sommar. Det var härligt varmt när vi promenerade till Brunssan för en liten picknick (det blev inget Kajsaniemi i år, vi vaknade så sent och tänkte att det räcker med besök i en park då man har en liten spädis). Vappenbebisen sov sig igenom hela eftermiddagen. Skönt att jag inte behövde börja amma mitt i Brunssan. 
Maken och hans polare läser årets Teekkare-tidnig Äpy. Inget praktiskt tabloidformat på den inte....
Idag skall vi gå och hälsa på till mitt jobb. Tänk där har jag inte varit sedan i januari och nu är det redan maj! Kul skall det i alla fall bli att träffa alla kollegorna. Om vi nu inte blåser bort på vägen dit förstås...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar