torsdag 27 februari 2014

Helt slut

Vi kom alldeles just hem med Hubbe från att ha varit på språng sedan klockan tio i morse. Pust! Rolig dag, men kanske aningen för mycket. Jag har till och med ont i fötterna efter allt springande hit och dit. Först skötte vi lite ärenden på stan, sen lunchade vi med kompis varefter vi var på playdate hos ex-Grannen. 17.30 hade jag check tid för att kolla upp mina födelsemärken på Bulevardin klinikka (allt var ok!) och Hubbe lekte under tiden hos Mosse som bor nästan bredvid. Jag passade också på att snurra i några butiker innan min tid. Efter läkarchecken så träffade vi ännu Maken för att äta thaimat och shoppa lite nya kläder till honom. Så först vid åtta-tiden hoppade vi på bussen hemåt igen. Nu hoppas jag att Hubbe är så slut att han denna natt sover sig igenom tandsprickningen han har på G, det har nämligen inte gjort de senaste nätterna.... Att sånt att rapportera härifrån! Nu tänker jag gå och lägga mig. 
Suddig webcam-bild på trött Mama.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar