onsdag 19 februari 2014

Usch och blä fortfarande

Hej hej. Här mås det fortfarande illa. Seg magsjuka det här. Fy! Jag har inte spytt sen i måndags men mår blä och har ingen lust att äta nåt, alls. Men det viktigaste är att Hubbe inte blivit sjuk så nu håller jag ännu alla tummar och tår att han inte blir det. Maken har också klarat sig hittills så kanske det bara är jag som har svagt immunförsvar för tillfället eller något. Jag försöker se det positivt med att vara sjuk, så gott det nu går. Det här till exempel bra start på mitt kom-i-form till sommaren projekt, hehe. Och det sista jag åt innan jag började må illa i söndags var choklad så nu kommer jag garanterat inte vilja äta det på ett bra tag! Perfekt.
Är ni redan trötta på att se bilder på tulpaner i bloggar?! Det är inte jag, haha! Så hänger ni här kommer ni nog få stå ut med dem ännu ett bra tag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar