måndag 24 november 2014

Filmtips

På lördagen, när Maken var på Pikkujoulut , och jag hade tv:n för mig själv så passade jag på att hyra en film via Apple tv:n (gud så det är smidigt förresten! Tänk att man inte längre behöver fara någonstans alls för at hyra film). Denna gång blev mitt val riktigt lyckat. Jag ääälskar nämligen riktigt snyftiga romantiska filmer. "The fault in our stars" är just en sån. Man gråter nästan från början till slut. Riktigt fin film om än hiskeligt sorlig, två ungdomar som är cancersjuka blir kära, ja man kan ju ana att det inte kommer sluta helt lyckligt. Men jag behöver sådana filmer ibland. Det hjälper en också att se hur tur man har som har alla i sin närhSå om du som jag gillar sorliga romantiska filmer rekommenderar jag verkligen denna!
Bild från google!
 

2 kommentarer:

  1. Boken är också bra (men läs den på engelska isf!). Har inte sett filmen, men borde säkert!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tror jag säkert! Jag brukar alltid gilla böcker till och med mer än filmerna. Men månne det är dumt att läsa den nu då man vet vad som händer?!

      Radera