tisdag 4 november 2014

Hipp Hurra!

Idag är ingen vanlig dag, för idag är det kära Makens födelsdag! Hurra Hurra Hurra! 30 år fyller han. Wow. Det betyder att det är min tur till näst... Vi sjöng upp honom i morse med Hubbe och överöste honom med presenter (eller han fick tre paket). Sen fixade jag ännu bacon och ägg innan jag måste rusa iväg till jobbet. Och ikväll har jag lovat fixa skaldjurspasta. Men den riktiga presenten där jag verkligen skall skämma bort honom kommer senare... Fast den skulle ha varit redan förra veckoslutet. Jag hade nämligen bokat en överrasknings get-away med brunch, hotellnatt, middag, barnvakt och allt. Och så i sista stund måste jag avboka allt när jag insåg att Hubbe inte var i sånt skick att jag kände att vi ville lämna honom. Typiskt. Så nu blir det inte någon överraskning. Men weekend get-away skall vi nog fara iväg på i alla fall. Och Maken verkade vara glad över presenterna, och det är väl huvudsaken. 

 Hipp Hipp Hurra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar