tisdag 25 november 2014

Ljusglimt i novemberduggregnet

Den absolut gråaste novembermorgonen hittills denna höst. Och det var inte precis så jätteskönt med duggregn i ansiktet då man gick till bussen. Som tur var jag glad för det, för jag strartade nämligen morgonen på det bästa sättet man bara kan. Nämligen med frukost på Fazer med bästa Hellu. Dessutom hade de risgrönsgröt på frukosten idag! Så gott. Jag är ännu proppmätt fast det redan är en timme sedan vi asvlutade frukosten. Månne jag alls kommer orka någon lunch?! Morgonen är förresten annars typ den bästa tiden för mig att träffa kompisar. Jag är piggare än om kvällen och man behöver inte fixa med dagishämtningar, barnvakter och så vidare. Morgonen är så den nya kvällen när det kommer till dejt med tjejkompisar! 
Nami!!! Kan man få bättre start på morgonen?!

1 kommentar: