fredag 17 april 2015

Helt slut

Puhuu. Tur att det är fredag. För nu är jag helt finito. Magen stramar och drar och det gör ont när jag stiger upp. Det blev kanske lite mycket med ärenden på stan på förmiddagen och trevlig lunch med vänner efter det. Nästa gång skall jag inte försöka hinna/orka med båda. Så hela eftermiddagen har jag mer eller mindre legat på soffan. Eller minicupcakes bakade vi snabbt med Hubbe till brunchen vi skall på imorgon, men annars har jag inte gjort många knop. Jag börjar nog onekligen vara ganska gravid nu. Suck. Och ännu en månad kvar! Orka, orka...
Här har jag legat största delen av eftermiddagen och kvällen. Med en lite Hubbe lekandes längs med soffan. Många böcker har vi också läst. Perfekt lekprogram för trött mamma...
Improviserade chokomuffins. Hade tänkt laga kryddmuffins, men vi hade inte kanel. 
Vackra rosor jag fick av Pappa/Morfar när han var här och barnvaktade Hubbe en stund i onsdags. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar