torsdag 17 december 2015

Packat och klart

För att försöka överleva denna sjukvecka har jag underhållit mej med att slå in alla julklappar. Allt som vi hittills köpt är inslaget och klart. Och jag fick faktiskt lite julstämning av packandet. Hubbe är inte ännu heller i dagis-skick och to-do-listan bara växer. I natt har jag inte sovit många timmar i sträck då både Hubbe och Lillasyster var vakna och oroliga. Snoriga små stackare. Som tur kommer Svärmor hit i eftermiddag. Och imorgon kommer min Syrra. Så månne det inte fixar sej och jag får det mesta fixat. Bara en vecka kvar till julafton nu!
Stor balja kaffe och en hög presenter bredvid. Fast de får ni inte se. Tror att rätt många av mottagarna klickar in sej här nu och då... Design letters muggen skall Hubbe och Lillasyster få varsin av. 
Klapphögen i hörnet växer. Konstigt nog har Hubbe inte alls intresserat sej för den. Tror faktiskt inte han ens märkt den?! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar