måndag 25 januari 2016

Äntligen är den uppe!

Äntligen hade Maken tid och ork att hjälpa mej att hänga upp min julklapps-stringhylla igår. En hel månad fick jag vänta, men det var det värt. Den är så fin. Jag blir glad varje gång jag går in i köket nu. Möbleringen i hyllan är ännu lite på hälft. Jag slängde nu bara dit det första jag hittade i skåpet. Jag älskar att det går så lätt att byta ut grejerna på den efter årstid eller humör. Jag är väl sist ut med att ha en string pocket-hylla, men det struntar jag i. Nu skall jag ha den resten av livet istället.

Vit string pocket, passar perfekt i köket om man frågar mej.  
Just nu pryds hyllan av lite marockansk keramik. en liten grönväxt, barnens designletter melamin-muggar och en oljeflaska. Hm, vad vill jag ha mer?! 
Hyllan hittar du till exempel här. Muggarna med bokstäver på kan köpas här och marockansk keramik här. Oljeflaskan är handgjord och går ej att köpa någonstans. Grönväxten hittade jag på Bauhaus för 2,50€ igår när jag köpte upphängningsgrejer för att få fast hyllan i väggen. Hoppas den kommer klara sej trots att det inte är den ljusaste platsen i vårt hus. 

OBS! Inlägget innehåller affiliatelänkar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar