tisdag 25 maj 2010

Inredningdrömmar

Nu när vi har en lägenhet så kan jag inte sluta inreda i mitt huvud. Även om vi dessutom har alla möbler redan och inte behöver eller skall köpa något nytt (förutom soffa). Men det är så härligt att drömma. Det finns så mycket fint. Det är bara inte så bra för mitt tentläsande då jag liksom fastnar ute på internet. Mest tycker jag om ljust, vitt, enkelt och lantligt. Sen när jag har vunnit på lotto så...






(bilderna kommer från alvhem mäkleri)

Jee! Ikväll kommer det första delen av eurovisionen. Spännande att se om månviskarna går vidare eller inte. Men Finland har nog tur, för första semifinalen har mycket sämre bidrag än den som är på torsdag. Jag älskar eurovision. Det är ett så härligt fenomen. Jag tänker absolut se ikväll (om jag hålls vaken, den börjar först kl.10) och poängsätta och gissa vem som går vidare. Antagligen måste jag nog rösta också...

Ha en underbar tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar