måndag 24 maj 2010

Kontraktet påskrivet!

Nu har vi skrivit på hyreskontraktet. Så nu gäller det bara att skaffa ett jobb illa kvickt så att vi har råd att betala hyrorna också... Den 15.6 får vi nycklarna och kan flytta in. Jeejee!

Det märks nog att jag inte ännu är någon bloggis. Jag tog inte ett endaste foto på hela veckoslutet, och inte heller under förra veckan för den delen heller. Superbloggarna tar ju tiotals foton på allt dom gör för att sätta in i sina bloggar... Kanske jag borde skärpa mej, för det blir nog kivogare inlägg om de har bilder :)

Jag var och springa i morse igen, Hurtbullen Hanna! Hoppas det håller i sig, tre-fyra gånger i veckan skulle vara just bra. Nu skall jag tentläsa, sen laga lasagne ikväll.

Hejssvejs!

1 kommentar:

  1. kan du hämta lite lasange åt mig oxå, sku int orka laga mat :D
    //matilda

    SvaraRadera