onsdag 22 september 2010

Onsdagssysslor

Hejsvejs!

Bloggar först nu för jag satt nämligen på datorn först för en stund sen. Lite ovanligt eftersom jag brukar knäppa på den i samband med morgonmålet...

Idag har jag jobbat hårt hela morgonen med att korrläsa Grankulla Scoutkårs 100-års historik som skall ges ut på jubbet 9.10. Det blir bara sååå bra!! Härligt att läsa intressanta grejer om kåren dessutom.

Nu skall jag fortsätta jobba, med pappas tråk transkribering... Bläblä!! Men vad gör man inte för pengar?! Just nu gör jag ganska mycket faktiskt för min plånbok är väldans tom. :(

Jag gjorde förresten misstaget att gå igenom kampen igår (pga. att vädret var så regnigt) när jag skulle gå från cafe Java till 65ans busshållplats. Och sen råkade jag gå in i Oasis butik. Dom hade så mycket fint, klänningar, kappor och koftor. Snyft! Snälla Gud, låt mig vinna alla miljonerna på lotto på söndagen. Tack!

Bland annat följande plagg dreglade jag på i Oasis-butiken i Kampen igår... Om jag vinner på söndag kommer jag att springa raka vägen dit och inhandla allt ovan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar