tisdag 21 september 2010

Överraskningen

När jag på söndagen var hemma hos mamma och pappa ringde Eric och sa att det finns en överraskning hemma när jag kommer hem... Efter en stund ringde han på nytt och frågade var vi har verktygslådan. Gissa om jag blev nyfiken?!! Är det nån möbel?? Vad kan det vara... Nå, överraskningen gick inte att undgå när jag steg in i lägenheten. Den tar nämligen upp en stor del av vardagsrummet... Ev. lite för stor för min smak men FIN är den. Super bild och ett riktigt fynd, köpt från expert mässan. Nu måste vi alltså börja titta mera på tv :-)

Överraskningen var en 48tums full HD flatscreen!!

2 kommentarer:

  1. 48 tume ju just passlit....om int ni vill ha den så kan ja nog ta emot den isället.....

    SvaraRadera
  2. Jag gissa att du sku bli avundsjuk ;-) Men tyvärr så tror jag nog att, i synnerhet Eric, vill hålla tv:n kvar här hemma...

    SvaraRadera