tisdag 28 september 2010

Tisdag!

Hej igen!

Fint väder idag igen. Men kallt. Fast egentligen gör det inget. För då får man använda sina Uggs. Jag älskar mina. Det finns inga skönare skor. Som att gå runt i fluffiga tofflor. Och de blir inte heta. Men är aldrig kalla. Inte heller mitt i iskalla vintern. Läste ni förresten på iltasanomat att det skall bli den kallaste vintern på hundra år?! Kiva. Ser verkligen fram emot det. När man slår värmerekord på sommaren måste man väl slå köldrekord på vintern också. Jag fryser av bara tanken. Kanske jag flyr landet... By the way så vann jag inte 7,2 miljoner på lördagen. Fast jag var sååå säker på att jag sku vinna. Jag hade helt ren planera vad jag sku göra med pengarna. Suck!

Jag har exakt likadana uggs som Jennifer Aniston har ovan.... Låga chestnut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar