måndag 16 juli 2012

Tråkblogg och bröllop

Nämen vilken tråkblogg detta har blivit. Skall försöka bättra mig lite nu under veckan innan det blir semesterdags och bloggen stänger totalt för en dryg vecka. Börjar med att berätta om veckoslutets bröllop. Och vilket bröllop sen. Vi kommer få väldigt svårt att toppa detta alltså.... Allt klaffade perfekt. Stämningen var underbar, brudparet var vackrast i världen, talen rörde mig tårar, bändet sjöng fantastiskt och maten smakade så gott. Jag blev dock mycket ledsen då jag skulle titta på bilderna på då brudparet kom ut från kyrkan och möttes av detta:
Sååå störande. Att jag inte lär mig att kolla inställningarna inför likanden viktiga grejer. 

Några bilder blev som tur aningen bättre än bilden ovan. Kanske jag ännu blir riktig mästerfotograf en dag.
Så här såg jag ut. Hade lockat håret med plattången. Klänning i aprikosfärgad spets från H&M och dingelörhängen från We-style.
Brudparet red på varsin häst från Kyrkan till Festplatsen. Så fint!
Brudens klänning var som en dröm. Tyll nertill och fjädrar upptill. Så enkel men ändå speciell. Jag gillade den verkligen!
Dukningen gick liksom hela bröllopet i maritimt tema med båtar på varje bord och blommor i vitt och blått.
Huvudrätten. Mums! Rökt lax med primörer.

2 kommentarer:

  1. Herregud. Älskar bröllopsbilden på hästarna. Otroligt vacker!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var SÅ fint! En härlig personlig touch tycker jag. Och bruden svingade sig hur lätt som helst upp på hästryggen trots klänningen :)

      Radera