torsdag 5 december 2013

Ingen gala i år

Nej det blev ingen nöjesgala för mig ikväll. Inte på grund av Hubbe faktiskt, utan mest på grund av att jag inte riktigt kände att jag hade lust att gå. Jag har inte riktigt fått grepp om vad det liksom är det här med nöjesgala. Är det liksom samma som bloggala men bara med nytt namn?! Och artisterna som skall uppträda på kvällen fick mig att tro att det bara skulle dyka upp tonåringar... Fast nu stör det mig nästan att jag inte gick. Det verkar ju nog som att nästa alla andra är där! Och jag skulle till och med ha haft en klänning som skulle ha passat ganska bra in i 20-tals temat. Nåh, vad är väl en bal på slottet....... Här i radhuset är det som tur riktigt mysigt. Mina  trevliga gäster for just hem och Hubbe somnade också för några minuter sedan. Jag tänker ta och slänga mig på soffan nu och bara njuta lugnet. Imorgon blir det självständighetsbrunch med härliga vänner. Och skönt med längre ledigt än bara vanligt veckoslut så Maken kan vara mer med oss. 
Myselimys hemma hos oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar