lördag 23 augusti 2014

Borta bra men....

Igår morse vaknade jag i ett guldigt hotellrum i Vilnius och idag vaknade jag återigen hemma i Radhuset. Kontraster minsann! Vi körde inte mindre än igenom tre hela länder igår. Lång dag, och rätt tungt emellanåt, men värt det för det är nog så skönt att vara hemma igen. Idag har jag storstädat. Stackars radhuset har nästan förfallit då ingen bott här på närmare tre månader! Men nu är all ingrodd smuts pust väck och man blir inte irriterad på allt damm när man går omkring här hemma. Även om det nog kändes som all energi var lika puts väck som dammet så orkade jag ändå tvinga ut mig själv på lenk också. Nu är jag igång! Taggad till tusen att få fart på denna semesterslöa kropp. Hälsohöst deluxe skall det bli minsann.
Det egna hemmet känns alltid extra fint då man varit borta mycket tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar