söndag 30 november 2014

Julpyssel

Detta veckoslut har det pysslats en massa. Jag har nämligen tänkt fixa en julkalender här i bloggen, med pyssel och julstök varje dag. Men det kan nog lite vara att jag tagit mej vatten över huvudet... Vi få se. Förhoppningsvis skall detta gå fram till julafton utan att jag får burnout på vägen. Hubbe har "hjälpt" mej allt han kunnat. Han är så söt när han pysslar. Tyvärr är han inte ännu så självgående i sitt pysslande så när han pysslar hinner inte jag göra något eget alls... Det betyder att jag hunnit pyssla typ fem grejer istället för de 10 jag hade planerat. Men men. Som tur är det ännu långt till julafton och jag har i alla fall kommit fint igång. Imorgon smäller det alltså. Pyssel- och julstök julkalendern 2014!
Hubbe är jätteduktig på att stansa ut stjärnor och limma dem på papper. Så det gjorde han en lång stund. Med lite assistans då förstås...
Igår så vårt matbord ut så här, nu har jag som tur fått undanstädat det mesta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar